Дизайн лого, який ми створили:
Розробка логотипу Львів
Побудова успішного бренду починається із правильного створення логотипу.
Простота + унікальність = логотип. Так можна описати формулу ефективного лого.
Здається, що все просто. Але, щоб досягти такого легкого, на перший погляд, балансу, логотип також повинен бути:
лаконічним та виглядати гармонійно як у чорно-білому, так і у кольоровому виконанні;
легко впізнаваним, викликати позитивні відчуття та емоції та чітко відображати суть діяльності компанії;
виглядати відмінно, незалежно від розміру та способу використання (електронний варіант, нанесення на різні поверхні тощо).
Тому, розробка логотипу, насправді, непроста задача. Але вона під силу нашим креативним дизайнерам! Нам відомі усі тонкощі розробки працюючого лого. Ну що, створимо разом крутий логотип?
Створення логотипу Львів: 5 ключових принципів успішного логотипа
Для створення логотипу, ми дотримуємося базових принципів, які забезпечують найкращий результат для наших клієнтів:
Простий — не просто приємний на вигляд, але і впізнаваний. Надмірне ускладнення логотипу може привести до втрати меседжу обраного продукту.
Впізнаваність — це не тільки баланс між простим і ефективним, але і запам’ятовуваність логотипу — це використання чогось несподіваного або унікального.
Стабільність — хороший логотип витримає випробування часом – він не підкоряється «трендам» або моді.
Універсальність — логотип необхідно використовувати на різних носіях і в різних кольорах і розмірах, тому важливо, щоб на кожному гаджеті він мав чудовий вигляд.
Відповідність — логотип бренду повинен знаходити відгук в аудиторії. Це можна зробити за допомогою кольору, форми або героїв, — з якими цільова аудиторія буде себе ідентифікувати.
Логотип є не просто графічним символом чи картинкою. Він є візитною карткою компанії, по якій про бренд дізнаються клієнти. Крім того, не варто забувати про смислове навантаження зображення, адже в ньому зашифровано історію, місію та цінність компанії.
Від дизайну логотипу залежить дуже багато. Якщо його виконано якісно, до бренду буде привернуто увагу, що дозволяє мінімізувати витрати на рекламу. Необхідно створити логотип, здатний візуалізувати діяльність компанії, її специфіку. Клієнтоорієнтованість дозволяє збільшити цільову аудиторію.
Крім того, якісний дизайн логотипів здатний на формування позитивного першого враження про компанію, що підвищує довіру до товарів чи послуг. У сучасному бізнесі – мільйони компаній, і виділитись серед них не так просто. Хоча грамотний логотип, слоган, колірні рішення допоможуть виділитися серед інших, залучити нових покупців. Але подібне можливе лише в тому випадку, якщо замовити логотип у професіоналів, яким відомі всі тонкощі та нюанси. Якщо ж не приділити цьому питанню належної уваги, результат може бути плачевним: впадуть продажі, підуть реальні та потенційні клієнти, постраждає імідж.
Дизайн логотипів – різновиди
Розробка логотипів є кропітким процесом. Не варто думати, що він буде успішним лише завдяки досвіду та творчим здібностям дизайнера. Не менш важливими є фундаментальні знання. Всі логотипи можна поділити на п’ять видів, вони бувають:
- Текстові. Дизайнерами створюються фірмові літери чи шрифти, які у покупців асоціюватимуться саме з брендом. Часто для доповнення ідеї використовують примітивні смайли або змістовніші емодзі.
- Символічними. Подібний логотип легко сприймається та створює у свідомості необхідний образ. Прикладом можна вважати надкушене яблуко, яке у всьому світі асоціюється лише з одним брендом.
- Комбінованими. Представлені у вигляді поєднання текстового та символічного лого. Якщо розробку логотипа виконали грамотно, відбудеться об’єднання переваг тексту та зображення.
- Літерно-цифровими. Зазвичай використовують для торгових марок, які мають складні назви. У такому разі зазвичай використовують перші літери, своєрідні ініціали.
- Емблеми. Подібний вигляд лого вважають найскладнішим. Дизайнеру потрібно створити привабливу унікальну художню форму, у якій укласти назву.
Однак, подібних знань недостатньо для того, щоб створити потужну картинку, яка привабить потенційних клієнтів.
Правила розробки логотипу
Ще не вигадали алгоритм, за яким можна створити логотип, що відповідає всім вимогам. Ефективним залишається індивідуальний підхід, тому що результат залежить від нішевого спрямування компанії, особливостей продукту та споживача, інших параметрів. Але є низка правил, яких дотримуються професіонали. Вимоги до зображення такі:
- Простота. Сучасні споживачі пересичені інформацією, вони не мають часу вникати в послання, які задумав дизайнер. Їм має бути зрозумілою інформація без зайвих зусиль.
- Інформативність. При розробці логотипу потрібно продумати, як він буде пов’язаний із продуктом компанії. Також враховують філософію, принципи та місію. Не менш важливо використати назву.
- Емоційність. Найчастіше людина керується почуттями та емоціями. І необхідно подбати, щоб при погляді на зображення вони у споживачів були позитивними.
- Оригінальність. Крім того, що крадіжка знака може призвести до судових розглядів, є інші нюанси. Наприклад, можна залучити споживачів не до своєї компанії, а конкурентам. Саме тому потрібно розробляти оригінальний логотип, не схожий на інші.
- Масштабованість. Ідея, яка чудово виглядає на логотипі, не завжди підійде для сайту, бігборду чи сувенірів. Слід подбати про те, щоб фірмовий знак добре виглядав у будь-якому масштабі.
Звичайно ж, не варто забувати про базові правила друкарні. Завдяки їм поєднуються кольори, шрифти та контрасти.
Як створити логотип – етапи роботи
Для створення якісного та ефективного лого потрібні спеціальні знання та навички. Розробка складається з кількох етапів:
- Концепція створення.
- Візуалізація.
- Погодження з клієнтом.
- Тестування.
Не варто думати, що процес буде легким та простим. Найкращий варіант – довірити його професіоналам.
Як послуга впливає на ваш бізнес:
Як ми працюємо?
Ми натхненно та відповідально ставимося до кожного проєкту, з яким ми працюємо. Тому перед тим, як замовити логотип Львів у brand.me, ми розповімо Вам, як виглядає наш процес роботи:
Ми надамо Вам бриф - перелік надважливих для розробки дизайну питань. Бриф дозволяє нам отримати максимально чітку та розгорнуту інформацію про Вашу компанію, продукт чи послугу, і, враховуючи усі Ваші побажання, запропонувати найкращі стилістичні рішення. Тільки після детального аналізу брифу дизайнер може приступити до роботи.
Команда brand.me вивчає інформацію, надану Вами у брифі. Ми аналізуємо діяльність Вашої компанії, вивчаємо слабкі та сильні сторони конкурентів, працюємо над аналізом ринку. Дизайнери обговорюють концепт дизайну, варіанти колористики, візуального оформлення та стилю, пропонують ідеї та шляхи їх реалізації.
На цьому етапі дизайнери обирають найкращі ідеї і розпочинають візуально реалізовувати концепт за допомогою графічних редакторів. Наша студія розробить для Вас декілька різних концептуальних рішень, щоб Ви мали можливість обрати найкращий варіант для Вашого бізнесу.
Дизайнери оформляють фінальні версії розроблених концепцій у вигляді презентацій. Презентація дозволить Вам побачити, як виглядатиме те чи інше концептуальне рішення “на живо” і обрати найкраще.
Після того, як Ви оберете одну концепцію серед запропонованих та внесете свої корективи, дизайнери розпочнуть процес доопрацювання. На цьому етапі ми доопрацьовуємо затверджену концепцію, щоб у результаті Ви отримали максимально ефективний та естетичний варіант дизайну, який на всі сто буде працювати на Вас!
Ми пройдемо із Вами кожен етап і реалізуємо для Вас крутий проєкт, адже успіх нашого клієнта - це і наш успіх! Також, на заключному етапі ми підготуємо і передамо Вам усі робочі матеріали, які Ви можете використати як для друку, так і у вебсередовищі. Вашим брендом будуть захоплюватись - ми це гарантуємо!
Часті питання про Логотип
Просто напишіть нам:) Ми максимально швидко зв’яжемося з вами!
Кожний логотип — це унікальна робота, яка потребує певних ресурсів. Напишіть нам та розкажіть про свої потреби щодо проєкту. У такий спосіб ми зможемо визначити ціну.
brand.me – студія графічного дизайну, яка реалізує комплексні проєкти для бізнесу – від розробки логотипу та упаковки до створення нового бренду зі своєю власною філософією та візуальною історією.
В середньому створення логотипу триває 7-14 робочих днів.
Однак час розробки залежить від ваших потреб, кількості необхідних варіантів лого та інших деталей.
Як почати співпрацю?
Просто напишіть нам 🙂 Ми максимально швидко зв’яжемось із вами!
Нам важливо зрозуміти ваші потреби – розкажіть, будь-ласка, про себе: