fbpx
Портфоліо
Продукція
Дизайн
Технології
Про нас

Створення брендбуку

Брендбук – це внутрішньо корпоративний докумеsнт, який систематизує всі ідеологічні елементи бренду, формує його комплексну картину, а також містить звіт правил по використанню графічних і вербальних компонентів бренду.
Дані брендбуку необхідні керівництву компанії, маркетологам, PR-фахівцям, рекламщикам, і всім іншим співробітникам. Він дозволяє зберігати цілісність бренду, єдину ідеологічну і дизайнерську концепцію, допомагає ефективно працювати над просуванням і популяризацією торгової марки.
Брендбук (brand book) буквально перекладається як “книга бренду” і є своєрідною “біблією” бренду.
Розробка брендбуку – це невід’ємний етап розвитку компанії, оскільки він стає основою для прийняття всіх майбутніх маркетингових рішень.

Що входить до брендбуку?
“Книга бренду” – це багатокомпонентний документ, який складається з декількох частин.

1. Ідеологічна частина.

  • Опис сфери діяльності компанії;
  • Формулювання місії, філософії та цінностей бренду;
  • Передбачуваний життєвий цикл бренду;
  • Опис корпоративної культури;
  • Певні стратегії розвитку, які відображають переваги продукту або компанії в конкурентному середовищі;
  • Опис специфіки бізнес-процесів бренду;

2. Графічна частина

  • Опис корпоративного знака та його елементів (логотип, корпоративний символ);
  • Основна і додаткова версія побудови корпоративного знака;
  • Варіанти використання корпоративного знака (повнокольоровий, ч / б, монохромному виконанні);
  • Варіанти використання основного і додаткового логотипу в залежності від яскравості фону;
  • Неприпустимі варіанти використання корпоративного знака;
  • Слоган і пояснення до нього;
  • Принципи компонування слогана (вистав букв, відступи, розташування щодо логотипу);
  • Варіанти використання логотипу та слогану (повнокольоровий, ч / б, монохромне виконання);
  • Характеристика областей застосування корпративного знака та слогану;
  • Правила використання корпоративного знака на різних матеріалах;
  • Основні та додаткові корпоративні шрифти, правила оформлення текстів;
  • Основні та додаткові корпоративні кольори;
  • Загальні принципи побудови макетів;
  • Принципи оформлення та верстки зовнішньої реклами (біл-борд, мегаборд, сіті-лайт, і т.д.);
  • Принципи використання корпоративних елементів на інтернет-носіях (інтернет-банери);

Як ми це робимо?
Створення брендбуку вимагає комплексного підходу. Наші фахівці розроблять брендбук в кілька етапів:

  1. Інформація для сторінок: фірмовий стиль, брендбук, упаковка, персонаж.
  2. Процес реалізації проектів.
  3. Процедура брифінгу. Ми задаємо Вам ряд уточнюючих питань про Ваш бізнес та продукцію.
  4. Аналізуємо. Перш ніж приступити до роботи, ми вивчаємо інформацію, отриману від Вас, а також робимо експертний аналіз конкурентного поля і формуємо портрет цільового споживача.
  5. Договір. Узгодження і підписання договору. Передоплата вартості послуг.
  6. Розробка концептуальних варіантів. Ми розробляємо концептуальні варіанти. Кількість концептів залежить від обраної послуги та пакета.
  7. Оптимізація. Після узгодження концептуального варіанту, Ви можете внести, а ми реалізувати, ряд правок в узгоджений концепт.

Для певного типу продукції виконуємо технічну верстку. Особливості технічної верстки, так само залежать від об’єкта розробки.
Не існує єдиного стандарту для оформлення брендбуку. Безумовно, кожна книга бренду містить основні моменти – використання логотипу, слогану, фірмових кольорів і шрифтів. Інші елементи брендбуку розробляються при необхідності, його структура і обсяг залежить від індивідуальних особливостей бренду.