Фірмовий стиль
Розробка фірмового стилю, створення корпоративного дизайну, створення індивідуального іміджу для компанії
Фірмовий стиль – це сукупність пов’язаних між собою графічних елементів, які використовуються для створення індивідуального іміджу компанії. Фірмовий стиль – найважливіший інструмент маркетингу і реклами – комплекс візуальних і вербальних елементів, що підкреслює індивідуальність фірми, що виділяє її серед конкурентів. Розробка фірмового стилю, який буде підкреслювати стильність образу і унікальність бізнесу, забезпечить успіх всіх маркетингових і рекламних кампаній вашої торгової марки. Сучасні компанії знають і розуміють важливість корпоративного стилю як запоруки успіху їх діяльності і невід’ємної умови просування їх бренду на ринку.
Розробка фірмового стилю зазвичай включає в себе логотип, написання слогана, підбір потрібних шрифтів для фірмової документації та рекламної продукції, вибір загальної колірної гами, а також створення макетів корпоративної атрибутики (візиток, фірмових конвертів, фірмових бланків і т.д.). При відсутності чітко вираженого фірмового стилю компанії у споживача порушується цілісність її сприйняття і падає довіра до якості послуг, що надаються. Саме тому при будь-якому контакті з клієнтом потрібно задіювати фірмовий стиль.
Фірмовий стиль компанії включає:
- Фірмовий знак і логотип;
- Слоган;
- Фірмовий блок (логотип + слоган);
- Фірмові кольори;
- Фірмовий шрифт;
- Корпоративний персонаж.
Додаткові послуги:
- бланк візитної картки;
- фірмовий бланк;
- фірмовий конверт;
- фірмова папка;
- розробка назви компанії і товарів;
- розробка слоганів і рекламних текстів;
- поліграфічна продукція (буклети, календарі, упаковки)
Розробка фірмового стилю має такі переваги:
- Підвищення рівня запам’ятовування і впізнаваності фірми та її продукту;
- Створення надійної репутації компанії і її привабливого іміджу;
- Надання фірмі індивідуальності і підвищення її конкурентоспроможності;
- Підвищення рівня довіри з боку цільової аудиторії і рівня лояльності споживачів;
- Збільшення обсягу продажів і зростання прибутку компанії;
- Скорочення витрат на рекламу. Єдина комунікація впливає на порядок сильніше, ніж розрізнені рекламні заходи;
- Економія бюджету при виведенні нових продуктів, за рахунок сформованої впізнаваності і популярності бренду.
Носіями фірмового стилю можуть бути – візитки компанії, корпоративна документація, фірмові бланки, фірмові конверти та папки, рекламна сувенірна продукція (ручки, олівці, флешки, блокноти, календарі, щоденники ітд), пакети та упаковка.
Фірмовий стиль допомагає досягти певної єдності в рекламі, носіями фірмового стилю можуть виступати всі форми реклами, що підвищує її ефективність.
Фірмовий стиль – це індивідуальність фірми, винесена на огляд.
Фірмовий стиль тісно пов’язаний із поняттям іміджу, адже це умовна оболонка, яку наповнюють конкретним змістом. А її наповнення формує поняття іміджу фірми.
Студія реклами БРЕНДМІ розробить ідею позиціонування єдності бренду, та елементів фірмового стилю, які її відображатимуть. Тому, при згадці вашої назви в свідомості споживача моментально викликатиметься асоціація із будь-яким візуальним елементом, формою чи кольором, що спрятиме зростанню та процвітанню фірми.