ПЕРЕВАГИ РЕКЛАМНИХ КАЛЕНДАРІВ
Незважаючи на популярність смартфонів та різноманітних додатків для них, нам потрібні друковані календарі. Сучасні рекламні календарі мають три функції:
– орієнтир в важливих датах;
– помічник з управління часом;
– працює для бізнесу.
ЯК КАЛЕНДАР ПРАЦЮЄ ДЛЯ БІЗНЕСУ
Якісна розробка дизайну рекламного календаря зробить його вдалим подарунком. Також це гарантія, що власник такого бізнес-сувеніру розташує його на видному місці. Корисні бізнес-подарунки не тільки підвищують репутацію бренду, а й позитивно відіб’ється на товарах чи послугах, рекламованих на календарі.
ГОЛОВНІ ПРИНЦИПИ РОЗРОБКИ ДИЗАЙНУ
Розробка дизайну – найважливіший етап у виготовленні рекламних календарів. В кожному виді календаря є власні нюанси та особливості в дизайні. Основні кроки розробки дизайну:
- Вибрати тип календаря. Дуже багато залежить від розміру та форми.
- Визначити цільову аудиторію: для кого і для чого буде розроблятись календар.
- Підготувати матеріали та перелік побажань, що повинні бути задіяні в дизайні.
- Всі образи дизайну повинні бути об’єднані спільною ідеєю.
- Якщо це фірмовий календар, при розробці дизайну враховується фірмовий стиль компанії.
- Розробляючи унікальний блок варто пам’ятати про практичність застосування. Наприклад, залишати можливість робити в ньому позначки, вказати контактну інформацію.
ВИДИ РЕКЛАМНИХ КАЛЕНДАРІВ
– Квартальний календар. Розділений на три календарні блоки, щоб бачити поточний, минулий і наступний місяці. Вони можуть бути надруковані на суцільному форматі або розрізані та скріплені пружиною.
– Кишеньковий календар. Переважно має розмір 100х70 мм. З однієї сторони на ньому надруковано календарний блок, а з іншої – логотип компанії та зображення/фото за вибором.
– Настільний календар. Перекидний настільний календар має окрему сторінку для кожного місяця, що скріплені пружиною. Суцільний настільний календар з однієї сторони має календарний блок, а з іншої – зображення.
– Настінний перекидний календар. Він підвішується на календарну вішалку, а сторінки скріплені пружиною. На кожен місяць – окрема сторінка, на яких, крім календарної сітки, можна надрукувати логотип та зображення.
ДРУК КАЛЕНДАРІВ
Варто завчасно визначитись з тиражем, форматом (А1, А2, А3, А4, А5), видом та матеріалами. Уважно обирайте папір для друку рекламного календаря. Адже, вибір великий, а Вам в першу чергу важлива якість готового бізнес-сувеніру. Наступний етап – пошук надійного підрядника. Якщо в дизайні календаря застосовується висічка нестандартної форми, не у всіх друкарнях зможуть здійснити такий друк. Brandme agency знайомі всі особливості виготовлення рекламних календарів. Наш менеджер залюбки надасть вичерпну консультацію й допоможе підібрати відповідний тип календаря.