Наші кейси:
Фірмовий стиль
Бренд – це емоція. Це асоціації та відчуття, які викликає Ваша компанія у клієнтів.
Поб’ємося об заклад, Ви не раз чули ці таємничі слова: бренд, брендинг, айдентика, фірмовий стиль. Ви точно знаєте, що ці речі важливі для успіху та розвитку Вашої компанії. Інакше Ви би не цікавились цим питанням, чи не так? 😉
Але з чого почати? І взагалі, чим відрізняється бренд від брендингу, і де у цій всій зв’язці загубився фірмовий стиль? Виглядає все досить складно, але насправді брендинг – це захоплюючий процес. Цікаво? Тоді уперед разом із нами!
Чому розробка фірмового стилю важлива для Вашого бізнесу?
Немає єдиного визначення, яке б повністю відображало суть розробки бренду. Найкраще ми можемо визначити це як процес створення цінностей для споживачів. Розробка бренду допомагає помістити в продукт все, що споживачі знають, відчувають і думають стосовно Вашого бізнесу в цілому.
Як фірмовий стиль може вплинути на розвиток Вашого бренду?
Коли Ви чуєте слово «фірмовий стиль», ймовірно, думаєте про логотипи, фірмові бланк і візитівки – і це безперечно частина цього визначення. Ваш корпоративний стиль – це все те, що ви зазвичай асоціюєте з візуальної ідентичністю компанії, включаючи логотипи й слогани, кольору і шрифти, листівки, вебдизайн, соціальні мережі й таке інше. Це також ваш офісний декор, уніформа співробітників і будь-яка графіка, що прикрашає легкові й вантажні автомобілі Вашої компанії.
Однак розробка фірмового стилю – це більше, ніж просто створення дизайну; це розповідь про те, ким є Ваша компанія. Це поєднання елементів корпоративного дизайну та цінностей Вашої компанії.
Розробка фірмового стилю, створення корпоративного дизайну, створення індивідуального іміджу для компанії
Фірмовий стиль – це сукупність пов’язаних між собою графічних елементів, які використовуються для створення індивідуального іміджу компанії. Фірмовий стиль – найважливіший інструмент маркетингу і реклами – комплекс візуальних і вербальних елементів, що підкреслює індивідуальність фірми, що виділяє її серед конкурентів. Розробка фірмового стилю, який буде підкреслювати стильність образу і унікальність бізнесу, забезпечить успіх всіх маркетингових і рекламних кампаній вашої торгової марки. Сучасні компанії знають і розуміють важливість корпоративного стилю як запоруки успіху їх діяльності і невід’ємної умови просування їх бренду на ринку.
Розробка фірмового стилю зазвичай включає в себе логотип, написання слогана, підбір потрібних шрифтів для фірмової документації та рекламної продукції, вибір загальної колірної гами, а також створення макетів корпоративної атрибутики (візиток, фірмових конвертів, фірмових бланків і т.д.). При відсутності чітко вираженого фірмового стилю компанії у споживача порушується цілісність її сприйняття і падає довіра до якості послуг, що надаються. Саме тому при будь-якому контакті з клієнтом потрібно задіювати фірмовий стиль.
Фірмовий стиль компанії включає:
- Фірмовий знак і логотип;
- Слоган;
- Фірмовий блок (логотип + слоган);
- Фірмові кольори;
- Фірмовий шрифт;
- Корпоративний персонаж.
Додаткові послуги:
- бланк візитної картки;
- фірмовий бланк;
- фірмовий конверт;
- фірмова папка;
- розробка назви компанії і товарів;
- розробка слоганів і рекламних текстів;
- поліграфічна продукція (буклети, календарі, упаковки)
Розробка фірмового стилю має такі переваги:
- Підвищення рівня запам’ятовування і впізнаваності фірми та її продукту;
- Створення надійної репутації компанії і її привабливого іміджу;
- Надання фірмі індивідуальності і підвищення її конкурентоспроможності;
- Підвищення рівня довіри з боку цільової аудиторії і рівня лояльності споживачів;
- Збільшення обсягу продажів і зростання прибутку компанії;
- Скорочення витрат на рекламу. Єдина комунікація впливає на порядок сильніше, ніж розрізнені рекламні заходи;
- Економія бюджету при виведенні нових продуктів, за рахунок сформованої впізнаваності і популярності бренду.
Носіями фірмового стилю можуть бути – візитки компанії, корпоративна документація, фірмові бланки, фірмові конверти та папки, рекламна сувенірна продукція (ручки, олівці, флешки, блокноти, календарі, щоденники ітд), пакети та упаковка.
Фірмовий стиль допомагає досягти певної єдності в рекламі, носіями фірмового стилю можуть виступати всі форми реклами, що підвищує її ефективність.
Фірмовий стиль – це індивідуальність фірми, винесена на огляд.
Фірмовий стиль тісно пов’язаний із поняттям іміджу, адже це умовна оболонка, яку наповнюють конкретним змістом. А її наповнення формує поняття іміджу фірми.
Студія реклами БРЕНДМІ розробить ідею позиціонування єдності бренду, та елементів фірмового стилю, які її відображатимуть. Тому, при згадці вашої назви в свідомості споживача моментально викликатиметься асоціація із будь-яким візуальним елементом, формою чи кольором, що спрятиме зростанню та процвітанню фірми.
Як послуга впливає на ваш бізнес:
Як ми працюємо?
Команда brand.me натхненно та професійно підходить до роботи над кожним проєктом. Розробка бренду – це процес, який має 6 важливих етапів, з якими ми хочемо Вас познайомити.
Ми надамо Вам бриф - перелік надважливих для розробки дизайну питань. Бриф дозволяє нам отримати максимально чітку та розгорнуту інформацію про Вашу компанію, продукт чи послугу, і, враховуючи усі Ваші побажання, запропонувати найкращі стилістичні рішення. Тільки після детального аналізу брифу дизайнер може приступити до роботи.
Команда brand.me вивчає інформацію, надану Вами у брифі. Ми аналізуємо діяльність Вашої компанії, вивчаємо слабкі та сильні сторони конкурентів, працюємо над аналізом ринку. Дизайнери обговорюють концепт дизайну, варіанти колористики, візуального оформлення та стилю, пропонують ідеї та шляхи їх реалізації.
На цьому етапі дизайнери обирають найкращі ідеї і розпочинають візуально реалізовувати концепт за допомогою графічних редакторів. Наша студія розробить для Вас декілька різних концептуальних рішень, щоб Ви мали можливість обрати найкращий варіант для Вашого бізнесу.
Дизайнери оформляють фінальні версії розроблених концепцій у вигляді презентацій. Презентація дозволить Вам побачити, як виглядатиме те чи інше концептуальне рішення “на живо” і обрати найкраще.
Після того, як Ви оберете одну концепцію серед запропонованих та внесете свої корективи, дизайнери розпочнуть процес доопрацювання. На цьому етапі ми доопрацьовуємо затверджену концепцію, щоб у результаті Ви отримали максимально ефективний та естетичний варіант дизайну, який на всі сто буде працювати на Вас!
Ми пройдемо із Вами кожен етап і реалізуємо для Вас крутий проєкт, адже успіх нашого клієнта - це і наш успіх! Також, на заключному етапі ми підготуємо і передамо Вам усі робочі матеріали, які Ви можете використати як для друку, так і у вебсередовищі. Вашим брендом будуть захоплюватись - ми це гарантуємо!
Як почати співпрацю?
Просто напишіть нам 🙂 Ми максимально швидко зв’яжемось із вами!
Нам важливо зрозуміти ваші потреби – розкажіть, будь-ласка, про себе: