Брендинг події для УВКБ ООН
70 років у світі, 25 - в Україні
УВКБ ООН – глобальна організація, діяльність якої спрямована на порятунок життів та захист прав біженців, вимушено переміщених громад та осіб без громадянства.
Ось уже 70 років агентство ООН у справах біженців на глобальному рівні надає життєво необхідну допомогу та захищає фундаментальні права людей, змушених залишати свої оселі через конфлікт або переслідування. У цьому році УВКБ ООН відзначає 25 років присутності місії в Україні.


Завдання
Головний концепт
Уже чверть століття місія діє на території України і координує міжнародні зусилля, спрямовані на допомогу та захист вимушено переміщених осіб. Головна ціль WE.DESIGN – поєднати в логотипі урочистість події та застосувати елементи, що чітко викликатимуть асоціацією з Україною, її традиціями та культурною спадщиною.
Рішення
Орнамент в логотипі
Одним із найголовніших традиційних символів українського народного мистецтва є восьмикутна зірка Алатир. Цей геометричний орнамент широко зустрічається в українській вишивці, а також на писанках, килимах, у різьбленні, витинанці тощо. Щоб логотип чітко асоціювався з Україною, ми взяли за основу цей автентичний елемент.



Місія, що рятує життя
Традиційний елемент вишивки як стійка асоціація з Україною та цифри, що символізують обидві річниці УВКБ ООН вміло поєднані дизайнерами студії WE.DESIGN в гармонійний та зрозумілий логотип. Ось уже 25 років УВКБ ООН виконує надважливу місію на території нашої держави і ми раді бути причетними до висвітлення цієї події!

Фірмовий стиль події
Окрім створення логотипу для події УВКБ ООН, дизайнери також розробили:
- спрощений графічний знак для підвищення впізнаваності,
- рамку для фото профілю у мережі “Фейсбук”,
- графічні елементи для оформлення профілю та інформаційних постів у соцмережах.


