Проєкт ребрендингу
Відповідальність за успіх клієнта
Edvantis – це аутсорсингова IT-компанія, яка є провідним міжнародним постачальником програмного забезпечення та консалтингу преміум-класу і має досвід взаємовигідної співпраці з понад сотнею компаній-замовників в Північній Америці, Західній Європі, Японії, Австралії. Головний офіс міжнародної компанії Edvantis знаходиться у Львові, а торгово-партнерські представництва – в США, Канаді, Німеччині, Великобританії та Швеції.
Завдання
20 років досвіду
Компанію засновано у 2005 році під назвою Edvantis. Нещодавно керівництво Edvantis прийняло рішення осучаснити логотип і оновити корпоративну стилістику компанії. Головна концепція ребрендингу – зберегти та розвинути початкову ідею логотипу, адаптувавши її під сучасність.
Рішення
Оновлений стиль
Ребрендинг для Edvantis відбувся у кілька етапів. Для початку, дизайнери WE.DESIGN розробили сучасний шрифтовий логотип, беручи за основу впізнаваний елемент старого логотипу – апостроф над “а”. Також було змінено відтінок фірмового зеленого і підібрано 2 додаткові кольори за принципом тріади на кольоровому крузі. За проханням клієнта, відтінки обирались з урахуванням можливості використання їх в інтер’єрі офісу.
Фірмовий стиль
Щоб оновити корпоративний стиль компанії Edvantis, ми використали апостроф із нового логотипу. На його основі розроблено патерн у трьох кольорах, який використовується для брендування сувенірної продукції та поліграфії компанії.