fbpx
Портфоліо
Продукція
Дизайн
Технології
Про нас
Ресторан сімейних цінностей. Фото 14 | BRANDME

Брендбук для італійського ресторану La Casa Nostra

Італійський сімейний ресторан

Розробка брендбуку

La Casa Nostra у перекладі з італійської означає “наш дім”. Це затишний ресторан, який зберігає родинні цінності та традиції. Побажання замовника – це витончений логотип та легкий фірмовий стиль, який розповідатиме гостям про значимість сім’ї, про теплі, затишні вечори у колі найближчих, про смачну кухню та домашній комфорт.

Логотип, що розповідає історію

Реалізація концепту

Наші дизайнери розробили елегантний логотип, який демонструє сімейні цінності та складається із фірмового знаку та шрифтового написання. Оливковий колір логотипу обрано для асоціації з італійською кухнею. Він гармонійно перегукується з гілочками оливкового дерева, які підкреслюють і посилюють логотип, а також використовуються в елементах фірмового стилю.

Ресторан сімейних цінностей. Фото 15 | BRANDME

Акварельний фірмовий стиль

Пастельні фірмові кольори та оливкові гілочки в логотипі надихнули наших дизайнерів на розробку легкого, “акварельного” патерну, що використовується для брендування елементів фірмового стилю. Також було розроблено додатковий лінійний патерн, який складається з двох перших літер назви ресторану CN (Casa Nostra).

Як результат, ми отримали свіжий дизайн в м’яких, пастельних тонах та витончений логотип, що підкреслює головну ідею La Casa Nostra – це ресторан сімейних цінностей і місце, куди хочеться повертатися знову і знову.

Ресторан сімейних цінностей. Фото 16 | BRANDME
Ресторан сімейних цінностей. Фото 17 | BRANDME
Ресторан сімейних цінностей. Фото 18 | BRANDME
Ресторан сімейних цінностей. Фото 19 | BRANDME
Ресторан сімейних цінностей. Фото 20 | BRANDME
Ресторан сімейних цінностей. Фото 21 | BRANDME