Індивідуальний підхід
MARK.HUB - компанія, що займається брендуванням бізнес-сувенірів та гаджетів методом лазерного гравіювання.
Гравіювання – популярний метод нанесення, який переважно асоціюється із металевими та дерев’яними предметами. Компанія MARK.HUB наносить зображення лазером на різні матеріали: метал, пластик, шкіра, картон, кераміка. Наше завдання – розробити зрозумілий логотип, який передаватиме зміст діяльності компанії.
Головна концепція
Чіткість та універсальність
Компанія MARK.HUB використовує метод лазерного гравіювання для нанесення чітких ліній, деталізованих малюнків і написів на більшість матеріалів та на предмети різних форм. Саме ця думка стала основою для розробки головної концепції логотипу.
Концепт
Завдання
Головна ціль дизайнерів – стилістично відобразити напрямок діяльності компанії Mark.Hub через логотип.
Отже, потрібно створити зрозумілий логотип з чіткими лініями, який буде легко запам’ятовуватись та викликати правильні асоціації. Логотип повинен бути лаконічним та неперевантаженим зайвими елементами.
Рішення
Основна ідея – це асоціація із лазером, який наносить деталізоване зображення на різні типи матеріалів. Тому ми розробили шрифтовий логотип, використовуючи чіткі лінії, що плавно переходять одна в одну, символізуючи рух лазеру по поверхні. Логотип виконаний у чорному кольорі, який підкреслює його лаконічність, стриманість та робить його простим для сприйняття.
Результат роботи дизайнерів нашої студії – зрозумілий монохромний шрифтовий логотип, який зосереджує увагу на фірмовій назві компанії. Чорний колір викликає більш сильні асоціації для впізнаваності бренду та говорить про професійну галузь діяльності компанії. Використовуючи стилістику логотипу, наша командва також розробила дизайн та функціонал веб-сайту для стартапу MARK.HUB.