Як не прогадати з друком поліграфічної продукції.

Як не прогадати з друком поліграфічної продукції..14 | BrandME

Друк поліграфії – мабуть одна з найпопулярніших сфер рекламної діяльності.  Основне питання, яке залишається перед клієнтом – як все таки обрати правильний папір, його товщину та не прогадати з кольорами.

Важливо усвідомити, що все, що стосується друку на папері можна реалізувати трьома методами: цифрова поліграфія (коли йде мова про друк візиток чи друк флаєрів «сьогодні на вечір, бо завтра зранку виставка і мені треба всього по 100штук, я готовий заплатити більше»), офсетний друк (коли ми говоримо про друк буклетів, друк каталогів, друк блокнотів  в кількості від 1000штук одного виду і термін виготовлення – від 1 тижня), шовкотрафаретний  або шовкодрук (це коли ви хочете надрукувати індивідуальні запрошення, візитки на дизайнерському папері, подарункові сертифікати,  чи будь-яку іншу продукцію, яка повинна виглядати презентабельно і буде мати в собі золоту чи срібну фарбу, вибіркове лакування, тиснення, висічка).

Коли ви оприділились з кількостями, типом друку, обрали потрібний вам папір, все начебто проконтрольовано, проблем не мало б бути ніяких….та от ви приходите забирати свою продукцію, а замість бежевого фону у вас флаєр лимонний чи гірчичний, а може і оливковий. А у друкарні вам розкажуть, що у макеті закладена така «процентовка» кольору і поліграфічна продукція, в кількості 100000шт. вас уже не зовсім тішить. Як уникнути цього моменту??? Особисто вам практично ніяк, бо ваш монітор по інакшому відобразив кольори дизайн-макету. У даному випадку вам допоможе рекламна агенція, яка надасть послуги з розробки дизайну поліграфічної продукції, при потребі надрукує взірець кольору та прослідкує, щоб складний процес під назвою «друк поліграфічної продукції» пройшов без неприємних сюрпризів.

Зверніться в Студію реклами «БрендМІ» і можете бути певні, що друк флаєрів, буклетів, каталогів, візиток, блокнотів, буклетів та інша поліграфічна продукція буде виглядати саме так, як вам і потрібно.