fbpx

Сьогодні хотілось би розглянути мабуть одне з найважливіших питань, яке стоїть перед кожною компанією, яка бажає заволодіти певною долею ринку та завоювати потенційного споживача – ЯКИЙ ЖЕ ВСЕ ТАКИ ТИП РЕКЛАМИ НАЙЕФЕКТИВНІШИЙ?

Спершу розглянемо основні види реклами:

  • Реклама на радіо та ТБ
  • Реклама в друкованих виданнях
  • Поліграфічна рекламна продукція
  • Реклама на білбордах

Розглянемо для початку рекламу в ЗМІ – мабуть, один з найдорожчих та найбільш презентабельних видів реклами. Даний вид реклами потребує тривалого часу підготовки, великого бюджету та циклічного повторення. Проте навіть ці три основні принципи, не будуть гарантувати вам шалені продажі. Така реклама більше відіграє іміджеву функцію та сприяє впізнаваності вашого бренду, тому гарантувати 100%-вий успіх в даній ситуації не можливо.

Стосовно реклами у друкованих виданнях, то її можна віднести до  найменшефективних видів реклами, адже як би це не було прикро – друковані видання поступово все таки втрачають свою популярність серед широких мас.

Поліграфічна рекламна продукція – ось що зараз можна віднести до ефективного витрачання рекламного бюджету. Такий висновок можна підтвердити і на практиці. Припустимо, друк флаєрів домопоже повідомити про своє існування, друк воблерів чи друк буклетів допоможе повідомити про акційні пропозиції, друк візиток – забезпечить поширенню інформації про вас, друк каталогів – розкаже про асортимент вашої продукції, друк фірмових бланків, конвертів та іншої документації – служить підтримці іміджу вашого бренду, так само як і друк пакетів чи друк фірмової упаковки для ваших товарів.

Рекламу на білбордах також можна віднести до ефективних видів реклами так, як вона, завдяки своїм масштабам, однозначно привертає увагу потенційного споживача та служить своєрідним нагадуванням про ваш товар, кожного разу, коли споживач їде на роботу чи повертається з неї одним і тим самим маршрутом.

Обирати звісно ж Вам, як замовнику реклами. Кожен з цих видів  має свої плюси та мінуси, проте варто зрозуміти одне просте правило: жодна реклама  не продає Ваш товар чи послугу так, як їх якість, цінова політика і лише час та правильний маркетинг зможе вивести вашу компанію в лідери.