fbpx

Дизайн справа не з легких у будь-якій сфері, а у сфері реклами тим більше, адже дизайнеру потрібно врахувати безліч особливостей подальшого використання брендбуку та втілення в життя фірмової рекламної продукції.

Сам по собі брендбук являє собою свого роду збірник основних правил та рекомендацій по використанню фірмового стилю.

Перш, ніж приступити до роботи з дизайнером, потрібно усвідомити, що розробка брендбуку справа не з дешевих та не з швидких. Якщо ви звичайно ж хочете якісну річ, яка допоможе процвітанню вашого бізнесу.

Під час розробки фірмового стилю компанії потрібно пам’ятати декілька простих правил:

Правило перше. Фірмовий стиль повинен складатись як мінімум з початкових найважливіших елементів: вдалий неймінг, логотип, кольорова гама та фірмові шрифти.  Це основні складові брендбуку, свого роду фундамент, на якому буде триматись вся подальша розробка дизайн-макетів рекламної продукції.

Правило друге. Існує хибна думка, що чим більший за об’ємом брендбук, тим він якісніший. Одне до іншого відношення ніякого не має. Вся річ в тому, якого саме типу ви хочете замовити брендбук.  Це може бути просто розробка логотипу, підбір фірмових шрифтів та кольорів, а може бути дизайн розширеного брендбуку, де окрім вищеперерахованих елементів будуть ще і дизайн корпоративної поліграфії (візитки, конверти з логотипом, фірмові бланки, флаєри, каталоги, буклети), дизайн зовнішньої реклами (вивіски, брендування авто, вітрин, таблички, кутки споживача), дизайн сувенірної продукції (чашки з логотипом, промо-одяг, футболки та кепки з логотипом, брендовані ручки та олівці, корпоративні сувеніри, індивідуальні блокноти з логотипом та ін.), тобто дизайн усієї рекламної продукції, яка стосується вашого бізнесу.

Правило третє.  За якісний брендбук потрібно платити. Розробка логотипу студентом не може бути на рівні дизайну, що вам запропонують професіонали. Тому, щоб ваш бізнес правильно розвивався, потрібно замовити дизайн фірмового стилю у компанії, яка дійсно зможе запропонувати якісний підхід та раціональну реалізацію фірмового стилю.