Eтапи розробки логотипа в студії дизайну BRANDME.

Eтапи розробки логотипа в студії дизайну BRANDME..14 | BrandME

Логотип – обличчя компанії, особистий знак, завдяки якому Ваш бренд впізнаватимуть споживачі. Розробка логотипа – складне й дуже відповідальне завдання для студії. Саме тому ми виконуємо його в тісній співпраці з замовником.

ЗНАЙОМСТВО
Під час знайомства з клієнтом менеджер проекту старається максимально обширно відповісти на всі запитання щодо майбутньої співпраці. Розповість про організацію роботи, етапи розробки лого, цінову політику. Разом буде легше обрати необхідний пакет послуг, який підійде для Вашого проекту. Коли всі умови погоджено, а бюджет визначений, надсилаємо бриф.

blog_pic_1

ЗАПОВНЕННЯ БРИФУ
Бриф – резюме проекту. Ми дуже стараємось, щоб результат відповідав Вашим очікуванням. На це вагомо впливає правильність складання технічного завдання для дизайнера. Тому важливо, щоб замовник приділив брифу достатньо уваги. Зазвичай ми радимо детальніше розкрити бачення власного бізнесу та цілі, яких хочете досягнути. Також варто охарактеризувати Вашу цільову аудиторію та висловити особисті побажання стосовно стилістики майбутнього логотипа. Якщо самостійно заповнити бриф складно, завжди можна порадитись з менеджером по телефону чи приїхати до нас в гості. Ми з задоволенням допоможемо. Адже успіх проекту наполовину залежить від дизайн-студії і наполовину від самого клієнта.

blog_pic_2

АНАЛІЗ
Логотип повинен бути привабливим, унікальним та вигідно підвищувати Ваш імідж серед конкурентів. Заради цього наша команда проводить детальне дослідження. Ми поглиблюємось в Вашу сферу діяльності, вивчаємо сайт, соціальні мережі, стилістики конкурентів, абсолютно все, що може допомогти визначити характер нового логотипа. Тільки розуміння всіх ключових моментів та завдань бізнесу замовника допоможе створити зрозумілий логотип, який викликатиме позитивні емоції у всіх, хто його побачить на Вашому сайті чи будь-яких інших рекламних носіях. Якщо Вам важко визначитись з вподобаннями, наша команда готує презентацію, в якій збираються зразки стилістики зі схожих галузей. Визначивши стилістичний напрям, переходимо до ескізів.

blog_pic_3

ЕСКІЗУВАННЯ
На цьому етапі дизайнер запасається креативним настроєм та промальовує ескізні варіанти майбутнього лого. Їх може бути безліч, лінійної чи більш геометричної форми. Усі ескізи вимальовуються вручну на папері чи одразу розробляються графічно. Обираємо шрифти, якими будемо доповнювати логотип. Деколи необхідно намалювати новий шрифт, якщо існуючі не пасують. При виборі кольору керуємся тим, що більше подобається замовнику чи тим, що буде краще підходити для його кейсу.

blog_pic_5

БРЕЙНШТОРМІНГ
Один з найскладніших процесів для студії. Адже з безлічі красивих варіантів потрібно обрати найкращі концепції. Для цього разом збирається уся команда: арт-директор, менеджер проекту, всі задіяні дизайнери. Шляхом обговорення, захисту ідей, свіжого бачення обираємо найвдаліші логотипи. За необхідності вносяться корективи чи рекомендації для їх вдосконалення.

blog_pic_4

ПРЕЗЕНТАЦІЯ
Усі дизайнери готують презентації найкращих розроблених варіантів лого. У них демонструється, яким чином логотип буде виглядати на різноманітних елементах фірмового стилю, рекламних носіях чи сувенірній продукції. Обирається та рекламно-сувенірна продукція, що є найбільш актуальною для сфери діяльності клієнта. Далі готові презентації надсилають замовнику. Обираючи остаточний варіант, за Вашим бажанням, у нього можуть бути внесені невеликі зміни. Після всіх доопрацювань та остаточного погодження, проект можна вважати завершеним і замовник отримує усі робочі файли.

Розробка логотипу

Звертаючись в студію дизайну та реклами «BRANDME», можете бути впевнені в індивідуальному підході до розробки, унікальності та впізнаваності майбутнього логотипа. Адже, наша професія – створити Ваш бренд.