Логотип – лице компанії, тому кожен замовник підходить до цього питання дуже ретельно і не даремно. Адже саме логотип дає початок всій стилістиці бренду, яка буде використовуватись на усій можливій продукції фірми – від візитки до маленької наліпки на папку. Тому до цього питання потрібно підійти з усією відповідальність та без лишнього фанатизму, просто довіртесь порадам професіоналів з БрендМі – дизайн студії у Львові.
Почнемо, мабуть, з усвідомлення того, що логотип і графічна картинка – це зовсім різні речі. Основне правило логотипу – мінімалізм. Не потрібно перевантажувати його лишніми елементами типу повноколірних картинок в стилі сюрреалізму. Пам’ятайте, що логотип – це не фірмовий стиль, а лише початок, фундамент для його розробки. У вас попереду ще тривала робота по вибору всіх декоративних елементів, що будуть використовуватись на вашій продукції, залиште й для них місце у брендбуці.
Другий «кит», на якому тримається процес під назвою «розробка логотипу» – це читабельність. Не важливо чи ваше лого буде складатись з одного, кількох слів, чи просто з декількох букв, вони повинні бути зрозумілими та читабельними. Якщо хочеться чогось загадкового та креативненького, просто використайте невеликий декоративний елемент, який буде повсюду супроводжувати логотип.
І нарешті добираємось до одного з найважчих процесів – вибору кольорової гами. Кожного сезону в «тренді» інші поєднання кольорів, а вам же хочеться розробити логотип один і на довго. Порада – ви не купуєте одяг чи взуття, оберіть таке поєднання, яке буде вас тішити роками, адже вам кожного дня бачити його перед собою. Задайте свій стиль і розвивайте бренд так, щоб у вас було безліч послідовників, які будуть намагатись розробити логотип схожий на ваш. Головне пам’ятати, що гра на контрасті завжди у виграші, а яскраві акценти однозначно будуть привертати увагу.
Ось і всі базові поняття в розробці логотипу, решту справи просто залиште дизайнерам з студії реклами БрендМі.