ЩО ТАКЕ МЕРЧ
Колись мерчем називали одяг та аксесуари з атрибутикою популярних музичних гуртів. А використовували його найвідданіші фани артистів, щоб проявити любов до виконавця.
Зараз термін “мерч” вийшов далеко за рамки і перетворився в спосіб ідентифікації з певною групою людей – вашою цільовою аудиторією.
Купуючи речі з яскравим лого відомого бренду ( Кока-кола, Макдональдс і ін.), ми розділяємо філософію та ідеологію брендів і ділимось цими поглядами з оточуючими.
У мерчі повинні чітко впізнаватися:
1. логотип;
2. фірмові кольори;
3. головні атрибути бренду (наприклад, корпоративний герой).
НАВІЩО БРЕНДУ ВИПУСКАТИ ВЛАСНИЙ МЕРЧ
- отримати додатковий дохід;
- підтримання піар-кампаній;
- залучення нових споживачів;
- підвищення лояльності команди та клієнтів.
ЯК СТВОРИТИ КРУТИЙ МЕРЧ ДЛЯ СВОЄЇ КОМПАНІЇ
Добре продуманий, стильний та функціональній мерчендайз стане успішним методом просування вашого бренду.
- Мерч повинен бути корисним, вирішувати проблеми клієнтів. Виберіть декілька речей, які стануть корисними споживачам і продумайте дизайн. Дизайн повинен виражати характер та головну ідеологію компанії.
- Мерч повинен бути актуальним. Якщо річ не лише корисна, а й красива, користувач обов’язково поділиться враженнями про неї у соцмережах та навіть відмітить вас. Створіть “вау” ефект та завоюйте увагу нової аудиторії.
- Мерч повинен говорити про вас. Єдиний погляд на річ, створену вами, повинен викликати асоціацію з брендом. Дизайн має залишатись в рамках фірмового стилю вашої компанії.
- Мерч може бути ситуативним. Скоро важлива для компанії подія чи міжнародне свято? Це чудовий привід для просунення нової лінійки мерча. Сміливо поєднуйте фірмові кольори з дизайнерськими креативами. Такі речі стануть приємним нагадуванням не лише про подію чи вечірку, а й про ваш бренд.
ПОПУЛЯРНА ПРОДУКЦІЯ
Головне – створити такі речі, які ви б хотіли носити чи використовувати самі. Це можуть бути сезонні колекції чи тематичні набори. Наприклад:
Літо – пляшки для напоїв, друк принтів на футболках, бананки.
ОсіньЗима – толстовки, термочашки, рюкзаки, пледи, дощовики, горнята.
Nature – еко- сумки, блокноти, ручки.
Створюйте власні оригінальні набори. Повірте, якщо речі будуть дійсно класними, люди готові будуть за них заплатити. Ви зможете продавати свій мерч з нанесенням логотипа на сайті чи в офісі.
ЩО ЗРОБИТИ, ЩОБ МЕРЧ НЕ “ПІШОВ НА ГАНЧІРКИ”
Brandme agency знає як ви турбуєтесь про своїх споживачів й хвилюєтесь про результат кожної маркетингової кампанії. Найважче і найважливіше у всьому процесі – вибір якісної сувенірної продукції та підрядників.
Не всі готові реалізовувати великі об’єми, не у всіх є високоякісне обладнання для ваших цілей. Ми не боїмося труднощів і маємо досвід друку на сувенірах та вирішення найрізноманітніших забаганок наших клієнтів. З нами не доведеться турбуватись про те, що сувеніри потраплять до смітника чи перетворяться на ганчірки. Лише один дзвінок відділяє вас від нової та оригінальної колекції власного мерча.