fbpx

ЩО ТАКЕ МЕРЧ

Колись мерчем називали одяг та аксесуари з атрибутикою популярних музичних гуртів. А використовували його найвідданіші фани артистів, щоб проявити любов до виконавця.

Зараз термін “мерч” вийшов далеко за рамки і перетворився в спосіб ідентифікації з певною групою людей – вашою цільовою аудиторією.

Купуючи речі з яскравим лого відомого бренду ( Кока-кола, Макдональдс і ін.), ми розділяємо філософію та ідеологію брендів і ділимось цими поглядами з оточуючими.

Що таке мерч

У мерчі повинні чітко впізнаватися:
1. логотип;
2. фірмові кольори;
3. головні атрибути бренду (наприклад, корпоративний герой).

НАВІЩО БРЕНДУ ВИПУСКАТИ ВЛАСНИЙ МЕРЧ

  • отримати додатковий дохід;
  • підтримання піар-кампаній;
  • залучення нових споживачів;
  • підвищення лояльності команди та клієнтів.

 

Термочашка і блокнот для LvBS

ЯК СТВОРИТИ КРУТИЙ МЕРЧ ДЛЯ СВОЄЇ КОМПАНІЇ

Добре продуманий, стильний та функціональній мерчендайз стане успішним методом просування вашого бренду.

  • Мерч повинен бути корисним, вирішувати проблеми клієнтів. Виберіть декілька речей, які стануть корисними споживачам і продумайте дизайн. Дизайн повинен виражати характер та головну ідеологію компанії.
  • Мерч повинен бути актуальним. Якщо річ не лише корисна, а й красива, користувач обов’язково поділиться враженнями про неї у соцмережах та навіть відмітить вас. Створіть “вау” ефект та завоюйте увагу нової аудиторії.
  • Мерч повинен говорити про вас. Єдиний погляд на річ, створену вами, повинен викликати асоціацію з брендом. Дизайн має залишатись в рамках фірмового стилю вашої компанії.
  • Мерч може бути ситуативним. Скоро важлива для компанії подія чи міжнародне свято? Це чудовий привід для просунення нової лінійки мерча. Сміливо поєднуйте фірмові кольори з дизайнерськими креативами. Такі речі стануть приємним нагадуванням не лише про подію чи вечірку, а й про ваш бренд.

Друк на футболках для інноваційної компанії Newfire Partners

ПОПУЛЯРНА ПРОДУКЦІЯ

Головне – створити такі речі, які ви б хотіли носити чи використовувати самі. Це можуть бути сезонні колекції чи тематичні набори. Наприклад:
Літо – пляшки для напоїв, друк принтів на футболках, бананки.
Осінь\Зима – толстовки, термочашки, рюкзаки, пледи, дощовики, горнята.
Nature – еко- сумки, блокноти, ручки.

Створюйте власні оригінальні набори. Повірте, якщо речі будуть дійсно класними, люди готові будуть за них заплатити. Ви зможете продавати свій мерч з нанесенням логотипа на сайті чи в офісі.

Популярна сувенірна продукція

ЩО ЗРОБИТИ, ЩОБ МЕРЧ НЕ “ПІШОВ НА ГАНЧІРКИ”

Brandme agency знає як ви турбуєтесь про своїх споживачів й хвилюєтесь про результат кожної маркетингової кампанії. Найважче і найважливіше у всьому процесі – вибір якісної сувенірної продукції та підрядників.

Не всі готові реалізовувати великі об’єми, не у всіх є високоякісне обладнання для ваших цілей. Ми не боїмося труднощів і маємо досвід друку на сувенірах та вирішення найрізноманітніших забаганок наших клієнтів. З нами не доведеться турбуватись про те, що сувеніри потраплять до смітника чи перетворяться на ганчірки. Лише один дзвінок відділяє вас від нової та оригінальної колекції власного мерча.